Методична розробка практичного
заняття
Тема. Добовий та орбітальний рух Землі, їх наслідки.
Хід заняття
1. Зробити малюнок річного руху Землі навколо сонця.
Позначте на малюнку:
Ø освітлену та нічну сторони землі;
Ø екватор, тропіки, полярні круги.
2. Побудуйте графіки тривалості найдовшого та найкоротшого
днів в північні півкулі на різних широтах протягом року за даними таблиці.
Широта
|
Найдовший світовий день
|
Найкоротший світовий день
|
0 °
|
12 г 00 хв
|
12 г 00 хв
|
10 °
|
12 г 35 хв
|
11 г 25 хв
|
20 °
|
13 г 13 хв
|
10 г 47 хв
|
30 °
|
13 г 56 хв
|
10 г 07 хв
|
40 °
|
14 г 50 хв
|
09 г 10 хв
|
50 °
|
16 г 09 хв
|
07 г 54 хв
|
60°
|
18 г 30 хв
|
05 г 30 хв
|
65°
|
21 г 09 хв
|
02 г 54 хв
|
66°
|
24 г 00 хв
|
00 г 00 хв
|
3. На підставі графіку зробіть висновки, давши відповіді на
запитання:
1) Як змінюється тривалість дня і ночі від екватора до
полюсів?
2) На якій широті буває найдовша ніч і коли?
3) На якій широті буває найкоротша ніч і коли?
Комментариев нет:
Отправить комментарий